Ai tot ce îți trebuie, tot ceea ce ți-ai dorit de la viață până în prezent. Probabil pe viitor îți dorești să fii cât mai bun în ceea ce faci, să ai o situație materială cât mai bună și asta nu e chiar rău. Ai succes.. oamenii te plac și nu puțini și-ar dori să trăiască viața ta.

Îți scriu, pentru că poate odată vei realiza că ceea ce urmează să îți spun este cel mai important lucru pentru tine. E vorba despre sufletul tău. Sufletul tău- care este VEȘNIC! El nu va pieri niciodată. Este cel mai prețios lucru în care ar trebui să investești în viața asta. Și vezi tu..viața asta e cam trecătoare. Azi ești, mâine poți să nu mai fii. Vin din postura în care am căutat sensul vieții..mai profund, pentru că mi-am dat seama că toate „bucuriile” și „atracțiile vieții” sunt plăceri de moment, efemere, care pot să te facă fericit/ă pentru câteva clipe, însă nu îți dau PACE și SIGURANȚĂ.

culoarea-nuntii-6

Am hotărât că nu vreau o viață fără esență, o viață în care să mă „distrez”, să mă îmbogățesc, apoi să mor cu sufletul sărac, fără valoare înaintea lui Dumnezeu. De multe ori probabil că în zâmbetul tău se găsește o bucurie imensă, însă fericirea va dispărea..încetul cu încetul, poate din cauza eșecurilor sau din cauză că vei realiza că ceva totuși.. îți lipsește. Vei încerca să umpli acel gol cu multe lucruri, cu pasiuni sau plăceri probabil..dar va fi în zadar. De ce? Pentru că acela e locul pe care numai Dumnezeu poate să Îl umple! Doar El îți poate da ceea ce lumea aceasta nicicând nu îți va putea da.

Îmi doresc mult ca sufletul tău să găsească acea FERICIRE VEȘNICĂ, care îți umple orice bucățică din inimă, o fericire pe care doar o întâlnire REALĂ cu Dumnezeu ți-o poate da!

Lasă un comentariu